Булінг
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ по КЗ «Тростянецький
Будинок дитячої творчості»
від 17.10.2023 № 76-о
План заходів
щодо запобігання та протидії булінгу в КЗ «Тростянецький будинок дитячої творчості» на 2023-2024 навчальний рік
№ з/п |
Назва заходів |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальні |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів позашкільної освіти |
||||
1. |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права, тижня протидії булінгу, акції «16 днів проти насильства», декади профілактики правопорушень. |
Здобувачі освіти |
Листопад Грудень Квітень |
Тиндиринда А.В. Керівники гуртків
|
2. |
Перегляд кінострічок, мультиплікаційних фільмів, відеороликів, презентацій відповідної спрямованості |
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Тиндиринда А.В. Керівники гуртків
|
3. |
Виставка малюнків «Я вмію дружити» |
Здобувачі освіти
|
Квітень |
Керівники гуртків Бачинська В.С. |
4. |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
Педагогічні працівники |
Протягом року |
Заступник директора Кащук Н.І. |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
5. |
Проведення інформаційної роботи через Інтернет-сторінки. Розміщення у вайбер групах порад для здобувачів освіти щодо протидії булінгу: «Профілактика булінгу та кібербулінгу»; Інформаційний колаж до Всеукраїнського тижня із протидії булінгу «Із дитинства знай свої права» |
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Кащук Н.І. Керівники гуртків
|
6. |
Вивчення законодавчих документів щодо протидії булінгу. |
Педагогіч ні працівники |
Протягом року |
Заступник директора Кащук Н.І. |
7. |
Корисні правила-поради для профілактики і подолання булінгу, кібербулінгу та як допомогти дітям упоратися з булінгом. |
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Керівники гуртків
|
8. |
Бесіда: «Шкільний булінг: чому він виникає і що робити, щоб його уникнути», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання та захист підлітка», «Булінг у школі та як з ним боротися?» |
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Тиндиринда А.В. Керівники гуртків
|
9. |
Проведення тематичних діалогів:«Зупинимо булінг разом», «Шкільному булінгу – НІ. Шлях до самоконтролю», «Там де права, там і відповідальність», «Права я знаю, а чи виконую свої обов´язки ?», «Стоп насильство», «Сім’я і ЗПО: дитинство без жорстокості та насилля» «Як діяти в конфлікті?»; «Вирішення конфліктів мирним шляхом». |
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Керівники гуртків
|
11. |
Проведення годин спілкування: - «Чи є булінг у моєму житті»; - «Бійка – один із видів фізичного булінгу»; -«Булінг – не забавка, а дитяча злочинність. Як не стати жертвою булінгу»; - «Ми – рівні, ми різні»; - «З добрим дружись . а лихого стережись»; – «Вирішення конфліктів мирним шляхом»; - «Чужий» серед своїх: профілактика підліткового булінгу»; - «Шкільному булінгу – НІ! Шлях до самоконтролю»; - «Вчимося розуміти та поважати інших»; - «Дружно живемо – мир збережемо»; - «Умій відповідати за свої вчинки». Заняття з елементами тренінгу: - «Конфлікт та його наслідки»; - «Протидія булінгу в дитячому середовищі»; - «Зупинимо булінг разом»;
- «Добре там жити, де вміють дружити»; - «Шкільний булінг: причини, наслідки, протидія»; - «Зупини жорстокість та булінг – почни з себе»; - «Бачити зло і мовчати – вчиняти злочин».
|
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Керівники гуртків
|
12.. |
Батьківські збори:
|
Батьки учнів |
У першо-му і другому семестрі |
Керівники гуртків
|
13. |
Започаткувати роботу у закладі «Скринька довіри» з метою виявлення фактів жорстокого поводження з дітьми, дотримання прав неповнолітніх. |
Здобувачі освіти |
Протягом року |
Культорганізатор |