Художньо-технічний напрям
На базі закладу функціонують гуртки художньо-технічного напряму "Паперопластика", "М'яка іграшка", "Медіакультура", у 4 -х групах яких навчається 48 дітей. Гуртки створені у 2023 році
Гурток "Паперопластика", керівник Драчук Лариса Степанівна.
Метою роботи гуртка є формування ключових компетентностей особистості засобами паперопластики.
У даному гуртку вихованці навчаються різноманітним технікам складання паперу, моделюванню та конструюванню, графічної грамоти, виготовленню хужожніх виробів з паперу. Це гарна можливість для розвитку в дітей творчого, нестандартного, просторового мислення.
Гурток "М'яка іграшка", керівник Драчук Лариса Степанівна
Іграшка - один із давніх видів художньої творчості, вона постійно супроводжувала людину в житті. Таємниці майстерності виготовлення іграшки передавались з покоління в покоління від бабусі до онуків. Для дітей виготовлення іграшки - це не тільки гра і розвага , це спосіб творчої реалізації, придбання життєвих навичок . У процесі такої роботи розвивається образне та просторове мислення, пам'ять , творча уява, фантазія, художній смак, координація рухів , дрібна моторика рук. Виховується акуратність, наполегливість в досягненні мети, повага до своєї та колективної праці
Гурток "Медіакультура", керівник Войтенко Людмила Іванівна .
Для сучасної людини вміння критично сприймати інформацію, аналізувати її та визначати , чи є ця інформація маніпулятивною- одна із найцінніших життєвих компетенцій. Медіаграмотність сьогодні належить до таких базових навичок людини, як вміння читати, писати, рахувати, Сучасна ситуація в Україні , яка , на жаль, стала полем інформаційних війн та пропагандистських кампаній, ще більше вимагає від громадян елементарних знань з медіаграмотності. Це дає змогу вибудувати свій власний медіаландшафт та дбати про свою інфрмаційну гігієну.
На заняттях у гуртку вихованці набувають ключових компетентностей особистості в процесі опанування основ медіакультури : оволодівають поняттями, знаннями з основ медіаграмотності; навчаються здобувати інформацію з різноманітних джерел різними способами, виділяти головне, аналізувати, оцінювати, використовувати на практиці здобуті знання, вчаться критично мислити.