A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
"Тростянецький будинок дитячої творчості"

Розбудова безпечного і здорового освітнього середовища

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                            наказ по КЗ «Тростянецький БДТ»

                                        від 31.07.2023 р. №  6 -г

 

ЗАХОДИ

ПО СТВОРЕННЮ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО  СЕРЕДОВИЩА

КЗ «ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ»

У  2023-2024 н.р.         

 

Зміст

Дата

Відповідальні

Відмітка

1.

Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

До 01.09.2023р.

 

Адміністрація

завгосп

 

2.

Підготовка закладу позашкільної освіти, його території до роботи в складних умовах (правового режиму воєнного стану).

До 01.09.2023р.

 

Адміністрація

завгосп

 

3.

Підготовка, забезпечення та перевірка укриття до евакуації учасників освітнього процесу та можливості навчання.

до

17.08.2023р.

Адміністрація

 

4.

Закріплення кабінетів за групами з урахуванням потреб, вимог складного періоду. Закріплення робочих місць та кабінетів за керівниками гуртків.

до

15.09. 2023р

Адміністрація

 

5.

Облаштування місць відпочинку, дозвілля для учасників освітнього процесу.

до 01.09.2023р.

Адміністрація

 

6.

Організація освітнього процесу в складних умовах

( проведення режиму воєнного стану) вибір формату навчання.

До 15.09.2023р.

Адміністрація

Керівники гуртків

 

7.

Наповнення кабінетів сучасними засобами навчання, необхідним обладнанням.

Протягом навчального року

 

Адміністрація

 

8.

Складання та затвердження режиму роботи закладу в складних умовах (правового режиму)

до

15.

09.2023р

 

Адміністрація

 

9.

Збір та аналіз заяв, звернень батьків щодо організації освітнього процесу, надання дозволів та перебування в укритті  вихованців гуртків .

З 28.08.2023

до  15.

09.2023р

 

Керівники гуртків

 

10.

Збір даних щодо проживання та навчання дітей ВПО, залучення їх до навчання в ЗПО.

 З 28.08.- до 15.09.2023р

Керівники гуртків

ЗД ЗНВР

 

11.

 Укомплектувати групи та                       сформувати мережу, по групах та роках навчання.

До 15.09.2023р.

ЗДЗНВР

Керівники гуртків

 

12.

Забезпечення закладу засобами, протипожежної безпеки, індивідуального захисту, необхідним майном, інвентарем, матеріалами.

 

До 01.09.2023р.

Директор

 

Завгосп

 

13

Забезпечення ЗПО миючими засобами, дезінфекційними засобами, предметами гігієни та санітарії.

До 01.09.2023р.

Завгосп

 

14.

Організація та проведення заходів щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, проти пожежної безпеки, плану евакуації учнів.

Протягом року

ЗД ЗНВР

 

15.

Оновлення документів з ОП, ЦЗ, пожежної безпеки, евакуації учнів.

 

До

31.08.23р.

ЗД ЗНВР

 

16.

Перевірка дотримання санітарно – гігієнічних норм у приміщенні освітлення, маркування інвентарю та меблів, повітряно – тепловий режим, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму.

Жовтень

 

Адміністрація

 

17.

Підготовка освітнього простору закладу до роботи у новому 2022 – 2023 навчальному році. (Обїзд)

 

18.08.2023р.

Адміністрація

 

Керівники гуртків

 

18.

Медичний огляд працівників закладу

21.08.2023р

Всі працівники

закладу

 

19.

Проведення  занять з працівниками БДТ щодо організації заходів  ЦЗ , охорони праці  та безпеки життєдіяльності

01.09.2023

Адміністрація

 

 

ЗД ЗНВР

 

20.

Забезпечення нормативності ведення «Журналів реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями », а саме:

-оформлення повідомлення про нещасний випадок,

-оформлення актів розслідування нещасних  випадків

 

При необхідності

ЗД ЗНВР

 

21.

Проведення інструктажів з БЖД для вихованців ЗПО:

-вступний,

-первинний,

-цільовий для участі у заходах селища,

- позаплановий

10-15.

09.2023р

Згідно програми та за потребою

Керівники гуртків

 

22.

Проведення бесід щодо збереження життя і здоровя учасників освітнього процесу «Увага! Вибухонебезпечні предмети», «Повітряна тривога: як діяти», «Небезпека вдома», «Надання до медичної допомоги» тощо

Протягом року

Керівники гуртків

 

Культорганізатор

 

23.

Організація чергування керівників гуртків та адміністрації у закладі.

До 01.09.2023р.

ЗД ЗНВР

 

24.

Написання календарно-тематичного  планування  роботи гуртків

До 15.09.2023р

Керівники гуртків

 

25.

Проведення санітарно – просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо профілактики інфекційних захворювань, ГВРЗ, Covid -19.

Постійно

Керівники гуртків

 

Культорганізатор

 

26.

Контроль за відвідуванням учнями занять та попередження пропусків.

щоденно

Директор

 

ЗД ЗНВР

 

27.

Складання та затвердження планів роботи на канікули

жовтень, грудень 2023 р.

березень, травень

2024 р.

Культорганізатор

 

28.

Проведення тренувань, навчання та евакуації до укриття

15.09.23

ЗД ЗНВР

Керівники гуртків

 

29.

Проведення навчання по цивільному захисту, пожежній безпеці.

  жовтень 2023 р.,

квітень

2024 р.

ЗД ЗНВР

 

30.

Проведення Тижнів охорони праці, Дня цивільного захисту, Тижня безпеки дорожнього руху.

Протягом року, згідно плану організаційно-масової роботи

Керівники гуртків

культорганізатор

 

31.

Аналіз відвідування вихованцями гуртків .

Оформлення документації: журналів гурткової роботи, робочих зошитів, звітів за І семестр та  на кінець навчального року.

 

29-30.12.2023,

05.06.2024р.

ЗД ЗНВР

Керівники гуртків

 

32.

Підготовка до кваліфікаційних іспитів, оформлення та видача документів про позашкільну освіту.

Квітень

 2024р

ЗД ЗНВР

 

Керівники гуртків

 

33.

Огляд приміщень закладу: стель, підлоги, сходів, меблів, комунікацій, території, укриття

Травень

2024

Директор

Завгосп

 

34.

Підготовка заявок на придбання необхідних матеріалів до нового навчального року

Травень – червень 2024,

Керівники гуртків

Завгосп

 

35.

Оновлення  обладнання, технічних засобів інструментів

Червень – липень 2024

Завгосп

 

 

 

План заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень