Розбудова безпечного і здорового освітнього середовища
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ по КЗ «Тростянецький БДТ»
від 31.07.2023 р. № 6 -г
ЗАХОДИ
ПО СТВОРЕННЮ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
КЗ «ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ»
У 2023-2024 н.р.
|
Зміст |
Дата |
Відповідальні |
Відмітка |
1. |
Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
До 01.09.2023р. |
Адміністрація завгосп |
|
2. |
Підготовка закладу позашкільної освіти, його території до роботи в складних умовах (правового режиму воєнного стану). |
До 01.09.2023р. |
Адміністрація завгосп |
|
3. |
Підготовка, забезпечення та перевірка укриття до евакуації учасників освітнього процесу та можливості навчання. |
до 17.08.2023р. |
Адміністрація |
|
4. |
Закріплення кабінетів за групами з урахуванням потреб, вимог складного періоду. Закріплення робочих місць та кабінетів за керівниками гуртків. |
до 15.09. 2023р |
Адміністрація |
|
5. |
Облаштування місць відпочинку, дозвілля для учасників освітнього процесу. |
до 01.09.2023р. |
Адміністрація |
|
6. |
Організація освітнього процесу в складних умовах ( проведення режиму воєнного стану) вибір формату навчання. |
До 15.09.2023р. |
Адміністрація Керівники гуртків |
|
7. |
Наповнення кабінетів сучасними засобами навчання, необхідним обладнанням. |
Протягом навчального року
|
Адміністрація |
|
8. |
Складання та затвердження режиму роботи закладу в складних умовах (правового режиму) |
до 15. 09.2023р
|
Адміністрація |
|
9. |
Збір та аналіз заяв, звернень батьків щодо організації освітнього процесу, надання дозволів та перебування в укритті вихованців гуртків . |
З 28.08.2023 до 15. 09.2023р
|
Керівники гуртків |
|
10. |
Збір даних щодо проживання та навчання дітей ВПО, залучення їх до навчання в ЗПО. |
З 28.08.- до 15.09.2023р |
Керівники гуртків ЗД ЗНВР |
|
11. |
Укомплектувати групи та сформувати мережу, по групах та роках навчання. |
До 15.09.2023р. |
ЗДЗНВР Керівники гуртків |
|
12. |
Забезпечення закладу засобами, протипожежної безпеки, індивідуального захисту, необхідним майном, інвентарем, матеріалами. |
До 01.09.2023р. |
Директор
Завгосп |
|
13 |
Забезпечення ЗПО миючими засобами, дезінфекційними засобами, предметами гігієни та санітарії. |
До 01.09.2023р. |
Завгосп |
|
14. |
Організація та проведення заходів щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, проти пожежної безпеки, плану евакуації учнів. |
Протягом року |
ЗД ЗНВР |
|
15. |
Оновлення документів з ОП, ЦЗ, пожежної безпеки, евакуації учнів.
|
До 31.08.23р. |
ЗД ЗНВР |
|
16. |
Перевірка дотримання санітарно – гігієнічних норм у приміщенні освітлення, маркування інвентарю та меблів, повітряно – тепловий режим, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму. |
Жовтень
|
Адміністрація |
|
17. |
Підготовка освітнього простору закладу до роботи у новому 2022 – 2023 навчальному році. (Об’їзд)
|
18.08.2023р. |
Адміністрація
Керівники гуртків |
|
18. |
Медичний огляд працівників закладу |
21.08.2023р |
Всі працівники закладу |
|
19. |
Проведення занять з працівниками БДТ щодо організації заходів ЦЗ , охорони праці та безпеки життєдіяльності |
01.09.2023 |
Адміністрація
ЗД ЗНВР |
|
20. |
Забезпечення нормативності ведення «Журналів реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями », а саме: -оформлення повідомлення про нещасний випадок, -оформлення актів розслідування нещасних випадків
|
При необхідності |
ЗД ЗНВР |
|
21. |
Проведення інструктажів з БЖД для вихованців ЗПО: -вступний, -первинний, -цільовий для участі у заходах селища, - позаплановий |
10-15. 09.2023р Згідно програми та за потребою |
Керівники гуртків |
|
22. |
Проведення бесід щодо збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу «Увага! Вибухонебезпечні предмети», «Повітряна тривога: як діяти», «Небезпека вдома», «Надання до медичної допомоги» тощо |
Протягом року |
Керівники гуртків
Культорганізатор |
|
23. |
Організація чергування керівників гуртків та адміністрації у закладі. |
До 01.09.2023р. |
ЗД ЗНВР |
|
24. |
Написання календарно-тематичного планування роботи гуртків |
До 15.09.2023р |
Керівники гуртків |
|
25. |
Проведення санітарно – просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо профілактики інфекційних захворювань, ГВРЗ, Covid -19. |
Постійно |
Керівники гуртків
Культорганізатор |
|
26. |
Контроль за відвідуванням учнями занять та попередження пропусків. |
щоденно |
Директор
ЗД ЗНВР |
|
27. |
Складання та затвердження планів роботи на канікули |
жовтень, грудень 2023 р. березень, травень 2024 р. |
Культорганізатор |
|
28. |
Проведення тренувань, навчання та евакуації до укриття |
15.09.23 |
ЗД ЗНВР Керівники гуртків |
|
29. |
Проведення навчання по цивільному захисту, пожежній безпеці. |
жовтень 2023 р., квітень 2024 р. |
ЗД ЗНВР |
|
30. |
Проведення Тижнів охорони праці, Дня цивільного захисту, Тижня безпеки дорожнього руху. |
Протягом року, згідно плану організаційно-масової роботи |
Керівники гуртків культорганізатор |
|
31. |
Аналіз відвідування вихованцями гуртків . Оформлення документації: журналів гурткової роботи, робочих зошитів, звітів за І семестр та на кінець навчального року.
|
29-30.12.2023, 05.06.2024р. |
ЗД ЗНВР Керівники гуртків |
|
32. |
Підготовка до кваліфікаційних іспитів, оформлення та видача документів про позашкільну освіту. |
Квітень 2024р |
ЗД ЗНВР
Керівники гуртків |
|
33. |
Огляд приміщень закладу: стель, підлоги, сходів, меблів, комунікацій, території, укриття |
Травень 2024 |
Директор Завгосп |
|
34. |
Підготовка заявок на придбання необхідних матеріалів до нового навчального року |
Травень – червень 2024, |
Керівники гуртків Завгосп |
|
35. |
Оновлення обладнання, технічних засобів інструментів |
Червень – липень 2024 |
Завгосп |
|